Superdry Lansează Noua Campanie - AW19 My Way

Celebrând diversitatea în personalitate și stil a celor care poartă Superdry, sezonul Toamnă-Iarnă 2019 pune în prim plan un brand inovativ și creativ. În acest sezon, linia principală a fost reunită cu liniile Sport și Snow sub un nou concept cu adevărat puternic: AW19 My Way, care a ajuns deja în Superdry Baneasa, etaj 1.

Îmbinând aerul vintage american cu inspirații japoneze și stilul britanic pe care îl are la origini, ADN-ul brandului Superdry este despre a mixa tendințe și stiluri încă din prima zi. Mesajul noii campanii AW19 se concentrează pe originalitate în exprimarea propriului stil și prinde viață cu ajutorul unui line-up impresionant, alcătuit din nume portretizate printr-o serie de cadre adnotate reprezentativ, interviuri și scurtmetraje, campania #SDMyWay este construită în jurul storytelling-ului și explorează tema individualității. Printre talentele uimitoare pe care linia principala a brandului Superdry a ales să le promoveze se numără surorile gemene Amiya, care au devenit cunoscute datorită stilului lor unic Harijuku surprins în fotografii cool de stradă; Amber Brown, fondatoarea comunității de sprijin și consiliere alopecia ‘Hair Free Life’; modelul din L.A, Presley Gerber, care este fiul lui Cindy Crawford; Hana Cross, cel mai des văzută în public alături de jumătatea ei, Brooklyn Beckham și Chris Eubank JR, boxer profesionist din Marea Britanie și multiplu câștigător al competițiilor Organizației Mondiale de Box. Studiind îndeaproape personalitățile contrastante ale celor 16 figuri, My Way dezvăluie sursele de inspirație ale stilului lor dar și poveștile lor personale. Oricine, oriunde, oricând, oricum – stilul nu este niciodată bătut în cuie. Explorarea stilului a fost în DNA-ul tuturor încă din prima zi. Oricine ai fi, poartă-l în felul tău!

Colecție disponibilă în Superdry Baneasa, etaj 1.

 

        

Rate us on