Descoperă poveștile captivante ale parfumurilor celebre din magazinul Beautik

Diptyque Eau de Minthe

Pentru noua aromă, Diptyque și-a găsit inspirația în folclorul Greciei Antice, subiect adorat de faimoasa Casă de Parfum. Conform poveștilor din mitologia grecească, Mynthé era nimfa ce l-a fermecat pe zeul Hades. Când povestea lor de dragoste a fost descoperită de către soția acestuia, Persephone, Hades nu a avut de ales și a fost nevoit să o transforme în planta ce urma a-i înmiresma lumea: menta.

Prin noua compoziție cu atingeri de mentă, Diptyque „sparge” codul pafumeriei tradiționale, reinventând modul în care a fost „construită” una dintre familiile emblematice: cea fougère.

Aflându-se în jocul a două lumi, brandul găsește balanța perfectă dintre vis și realitate, eliberat de codul genului și de legăturile culturale, unind simțul olfactiv, vizual și tactil în universul parfumeriei de nișă.

Gama Diptyque este disponibilă în Beautik Haute Parfumerie.

 

Juliette Has a Gun Mmmm...

MMMM... În spatele șoaptei pronunțate cu voce tăcută se ascunde o plăcere delicioasă. Imagini savuroase și arome senzuale care străbat bariera culturilor și a generațiilor. Departe de zona de confort, parfumierul Romano Ricci a creat un parfum delicios și plin de senzualitate. O plăcere de neoprit, așa cum spunea bunica acestuia, Nina Ricci: "puțin mai mult este suficient". O delicatesă, o plăcere delicioasă cu numai zero calorii. Un păcat care poate fi consumat fără complexe. O “gustare” dulce care răsfață și stârnește simțurile. Pentru o șoaptă perfectă, se amestecă arome luxuriante de neroli, iasomie și iris. Se topește niște caramel, se adaugă zmeură și în final se presară arome de santal și o atingere de patchouli.

MMMM… fructul interzis devine acum recomandat.

Gama Juliette Has a Gun este disponibilă în Beautik Haute Parfumerie.

 

Jusbox Beat Café

Începutul anilor ‘60 marchează un punct de cotitură în istorie. În timp ce războiul se întinde în întreaga lume, tinerii încep să se lupte împotriva violenței oarbe și a asupririi unei instituții pe care nu o mai tolerează.

Generația Beat, compusă dintr-un grup de autori a căror literatura explorează și influențează cultura americană în epoca postbelică, își găsește vocea în muzica lui Bob Dylan. Melodiile sale blues, înțesate de vitalitate, de un timbru bogat și direct și-au răspândit mesajul de libertate din SUA în Europa. Poet, scriitor și cântăreț subteran, își începe cariera cu uimitoare spectacole de cafenea. În acel moment, cafenele au devenit puncte de întâlnire mitice, unde generația tânără se reunește pentru a construi o contra-cultura prin muzica, poezie, politică, literatură și modă. O aromă de revoluție atârnă în aer, saturat de tutun, spirit și pielea tocită a canapelelor, unde această generație rebelă vehiculează o nouă ordine până în zori.

Gama Jusbox este disponibilă în Beautik Haute Parfumerie.

 

Jusbox Golden Serenade

Creat special pentru a celebra vânzarea a peste un milion de albume, primul disc de aur a fost oferit de către RCA lui Glenn Miller și orchestrei sale în februarie 1942 pentru piesa sa, “Chattanooga Choo Choo”.

Cu ocazia evenimentului de decernare, RCA a produs un disc de vinil 78 rpm, complet îmbrăcat în aur, pentru a anunța succesul acestei opere de artă.

Piesa a fost nominalizată de către Academy Award, în anul 1942, pentru cea mai bună melodie dintr-un film; a cunoscut un succes imens în acel an, în ciuda nedifuzării sale pe stațiile radio, datorită boicotului ASCAP.

Artistul interpreta "povestea" unui bărbat ce călătorește spre sud, din Pennsylvania către New York, ajungând în stația Chattanooga Tennessesee, unde se va întâlni cu iubita sa.

Mulți bărbați serveau armata Americana în momentul în care aceasta melodie a fost lansată, în timp ce al Doilea Război Mondial cuprindea Europa. Glenn Milller și-a rugat orchestra să interpreteze piesa cu gândul la un soldat ce se întoarce acasă, cu pantofii lustruiți, cuprins de nerăbdare.

Ca omagiu adus acestui cântec special, compoziția Golden Serenade celebrează frumusețea momentului magic și romantic, în care noaptea perfectă se întâlnește cu dragostea.

Gama Jusbox este disponibilă în Beautik Haute Parfumerie.

 

Maison Francis Kurkdjian - Baccarat Rouge Extract de Parfum 

Un parfum născut din întâlnirea dintre Maison Francis Kurkdjian și Baccarat pentru a celebra aniversarea a 250 de ani de măiestrie în arta cristalului.

Luminos și sofisticat, Rouge 540 se așază pe piele în acorduri florale îmbinate cu o ușoară briză lemnoasă. Mi-am imaginat o alchimie poetica unde notele de iasomie și strălucirea șofranului definesc fațetele minerale ale ambrei și tonurile lemnoase de cedru proaspăt tăiat. O semnătură olfactivă memorabilă!“ Francis Kurkdjian.

Maison Francis Kurkdjian este disponibil în Beautik Haute Parfumerie.

 

Rance Sharisme Intense

Bogăția misterioasă a pădurilor aromatice, „iluminată” cu note de tămâie, chihlimbar și piele, eliberează o energie meditativă - definiția Sharisme.

Sharisme Insensé este cea mai recentă creație RANCÉ 1795, adăugând o atingere aparte și interesantă colecției.

Parfumul provine dintr-o colaborare specială între Giovanni Rancé, CEO și director de creație RANCÉ 1795, și Maurizio Cerizza, unul dintre cei mai renumiți parfumieri italieni, recunoscut ca un jucător important în scena internațională Art Perfume.

Sharisme Insensé este o aromă pentru bărbați, piramida sa având o structură sofisticată, care conține note de tămâie meditativă, piele, aromă de pin și boabe de ienupăr. Un concept inspirat din valul orientalist care a cuprins Europa în secolul al XIX-lea.

Gama Rance este disponibilă în Beautik Haute Parfumerie.

 

Rate us on