Aldo celebrează individualitatea și dragostea cu noua colecție de toamnă

Liderul internațional în încălțăminte și accesorii fashion Aldo dezvăluie o direcție nouă și creativă pentru colecția de toamnă 2017. Integrând noțiunea de comunitate în spațiul digital, campania aduce laolaltă #AldoCrew – o comunitate de clienți, vedete și influenceri  cu un lucru în comun: pasiunea pentru individualitate și exprimarea stilului personal.

Noua campanie prezintă articolele de încălțăminte și accesoriile ca medii esențiale de exprimare pentru femeile și bărbații care caută să-și expună stilul personal, prin conceptul ”I ❤ ….” pus în valoare de influenceri. Fiecare interpretare a sintagmei ”I ❤ ….” (în traducere: ”Eu iubesc ...”) este funny, în stilul caracteristic Aldo, personalizabil și ușor de adoptat. 

Viziunea este adusă la viață de directorul de creație Donald Schneider, stilista Claudia Hofmann, și fotograful de fashion Frederike Helwig. În execuția acestei campanii, Aldo a apelat la o serie de influenceri online care împărtășesc valorile și spiritul brandului. Lista #AldoCrew include diverși tineri – de la DJ, cântăreți, actori, bloggeri sau modele care rezonează cu fanii Aldo. 

 

Rate us on