Prezentare generală

Băneasa Developments înseamnă o combinaţie unică de dezvoltări imobiliare, management de centru comercial şi un spațiu impresionant de divertisment. Toate aceste activități sunt concentrate pe Platforma Comercială Băneasa, o platformă comercială şi imobiliară de amploare situată în nordul Bucureştiului (cea mai dezvoltată zonă a oraşului, care înregistrează cel mai mare venit pe cap de locuitor). Se află în proximitatea celei mai circulate șosele a ţării şi pe drumul către Aeroportul Internaţional Otopeni. 
 
Încă de la înfiinţarea companiei, ne-am construit reputaţia și valorile în jurul inovației, retail-ului calitativ, managementului şi leasing-ului în România. Chiar înainte de marea deschidere din 2008 a centrului comercial Băneasa Shopping City, “bijuteria shopping-ului și a divertismentului din România”, Băneasa Developments se poziţiona ca o importantă destinaţie comercială, atrăgând anual milioane de vizitatori prin intermediul Galeriei Comerciale Feeria, lansată în anul 2006. 
 
Băneasa Shopping City, alături de Galeria Comercială Feeria oferă o experienţă de top în retail-ul din România, cu peste 300 de magazine de brand internaționale, precum Chopard, Chanel, Paul & Shark, Brooks Brothers, Michael Kors sau Furla, magazine de modă româneşti, cum ar fi Victoria 46 sau Musette, precum şi o varietate de restaurante premium şi cafenele rafinate. Un mix de succes, ce transformă Băneasa Shopping City în prima alegere a românilor pentru o experiență unică de shopping. 
 
Brand-ul Grand Entertainment operează din anul 2011, Grand Cinema & More fiind echipat cu cea mai nouă tehnologie de proiecţie digitală, inclusiv auditoriul Grand Ultra - un concept black box, cu cel mai mare display plat din România şi sistemul audio Dolby Atmos pentru o experienţă cinematografică unică. În plus, iubitorii de filme şi de artă se pot bucura de o categorie specială de evenimente culturale: producţii de teatru in-house şi transmisiuni live de pe marile scene ale lumii. 
 
În toți aceşti ani, am reuşit să construim o comunitate de clienţi aparte, care se remarcă din mulţime prin aşteptările lor ridicate, stilul de viaţă original, alegerile vestimentare şi formele alese de divertisment.
 

CINE SUNTEM 
 

Viziune
Landmark-ul României în retail şi divertisment
 
Misiune
Ne ghidăm după obiective bine definite și atenție acordată fiecărui element din universul Băneasa Shopping City:  

  • Chiriașii noștri beneficiază de "cel mai bun loc" pentru brandurile lor și, totodată, de cel mai prolific mediu de afaceri pentru dezvoltarea propriei companii;
  • Clienții noștri se bucură de o experiență unică de cumpărături și divertisment, menită să le completeze armonios stilul de viață;
  • Angajații noștri lucrează într-un mediu dinamic, ce le asigură dezvoltarea personală și profesională, printr-un sistem de recompensare și apreciere constantă a muncii lor;
  • Comunitatea noastră crește și se dezvoltă frumos, responsabil și sustenabil. 

 
Valori
Principalii piloni ai activității noastre din fiecare zi:

  • Integritate și transparență
  • Angajament
  • Lucru în echipă
  • Sustenabilitate
  • Randamentul investițiilor 

 

Angajamentul faţă de comunitate
Băneasa Developments se implică în viețile a milioane de oameni în fiecare an, fie că sunt angajați, clienți, furnizori, parteneri sau membri ai comunității. Am înțeles dintotdeauna că succesul nostru depinde în cele din urmă de sănătatea și prosperitatea comunității în care ne desfășurăm activitatea, prin urmare căutăm să avem un impact social și economic semnificativ, atât pentru comunitatea noastră, cât și pentru întreaga societate.

Conducere

Conducere

Proiecte CSR

Proiecte CSR

Premii

Premii

Afilieri

Afilieri

Formular Contact

Formular Contact